FILMVISNING

Hallå!
 
Idag började vi jobba med sjukdomar på biologin, och in grupp valde anorexia vilken verkar väldigt intressant. Blev lite smått stelt bara när Erica i klassen frågade vad vi valt, för hon har typ någon form av ätstörning... Jobbigt läge typ.
 
Sen åt vi lunch på Il Piato och därifrån åkte jag tillbaka till skolan tidigare med Ewelina och gänget. Haha visst är dom shyssta osv, men kände att jag inte riktigt passade in ändå. Hehe. Och därefter var det äntligen dags att kolla på våra svenskafilmer! Wehå, superkul. De flesta var asroliga, men måste erkänna att jag tycker vår film var bäst filmad och klippt. Och jaa, kanske säger jag det för att det var jag som gjorde allt, haha!
 
Och gissa vem som smsade mig nyss? Den som gissar rätt får en chokladkaka. Skojja, för lätt att gissa. Mateo, självklart haha. Han hade tydligen sett och ropat på mig i Tumba men jag hörde inte. Oops, sorry!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0