JK SUPERSTAR

Idag åkte jag, min syster, min moder och min mormor in till stan. Först tog vi en fika i söderhallarna, och sedan begav vi oss till Göta Lejon för att se på musikalen JK Superstar! Den var superbra, det är så kul att se på musikaler tycker jag. Tänk vilken dröm, att få stå där på en scen och verkligen leva sig in i en roll och samtidigt få sjunga.. Åh. Och av någon anledning var en del av de medelålders männen med lååångr går faktiskt snygga. Haha, creepy. För övrigt kan vi ha sett Månz Zelmerlöw inne på toaletten. Och nej, vi var inte inne på killtoan utan det var en gemensam haha. Snygga va killen iaf!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2557871/images/2013/pic_51056689ddf2b351fa11be76.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0