SAKER ATT SE FRAM EMOT 2013

* Jag fyller 18 år. Sista maj blir jag myndig, med allt vad det innebär. Okej, kan inte påstå att jag ser fram emot det extra ansvaret man får, men annars är det ju inte helt fel att fylla 18! En massa nya möjligheter öppnar sig, längtar!
 
* Sommaren. Sommaren och sommarlovet är någonting man börjar längta till så fort den tagit slut. Trots att jag inte har några direkta planer än så länge så ska det bli så härligt! Värme, vänner och sena kvällar. Våren får mer än gärna gå snabbt!
 
* Resa till Grekland med klassen. Någon gång under höstterminen i 3an ska min klass åka drygt en vecka till Grekland. Det kanske inte blir någon solsemester direkt, men kul lär det bli!
 
* Ta körkort. Från och med i sommar har jag laglig rätt att sätta mig i bilen och köra ut på vägarna - om jag fixar körkortet alltså. En road trip till någon fint ställe tillsammas med kompisar vore inte helt fel! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0