DEPPMODE: ON

Varning för depprimerande inlägg!
 
Idag är en sådan kväll så allt suger. Allt är bara allmänt depprimerande. Ska jag förtydliga mig? Jag har inga vänner. Jag tappar kontakten med dom en efter en. Och de vänner jag faktiskt har är antingen upptagna, panka, utomlands eller för unga. Jag har inga planer för påsk- eller sommarlovet, och inte för resten av terminen/året/livet heller för den delen. Alla har pojkvänner eller beundrare eller haff och jag är forever alone. Jag har för bra fantasi för mitt eget bästa då mina tankar och idéer aldrig blir till verklighet eftersom de innefattar fler mänsliga individer än jag själv. Behöver jag göra listan längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0