IT'S FRIDAY

Freeeeedag!! :D :D :D
 
Äntligen helg, wehå. Har haft fullt upp de senaste dagarna, så skönt med ledig nu! Ska dock tekniskt sätt till skolan imorgon, för jag ska tävla i Enskedehallen + sitta domare för första gången. I onsdags och igår tränade jag, och kan inte säga att det känns super inför tävlingen. Onsdagsträningen satt typ halva laget inklusive jag själt och grinade för allt bara sög och gick stört dåligt. ;(
 
Och i torsdags så hatade jag och Emma på allt och alla. Seriöst, hur kan vi ha en friståendetränare som aldrig är där? Och varför går världens duktigaste tjej i gruppen under oss, medan en betydligt sämre går i vår? Och varför ska hon vara med på tävlingsvarven jag t.ex. jag är 1000 gåner bättre? Och varför ska Benny ha allt ansvar när det är Rasmus som alltid är där med oss? Snack om att vi dampade loss haha, skönt att få ur sig allt.
 
Sedan var det även ledarmöte, då vi bestämde oss för att ha High School Musical-tema på våruppvisningen, taggaaaa! Vår grupp ska vara cheerleaders och våra varngruppen ska vara geeks/pliggisarna haha. Åh är fett taggad på det!! :D
 
Idag var det mattaprov på shemat, vilket jag hade satsat till, men det hjälpt ju inte när frågorna var kaos. Blä. Åkte med killarna hem och de var assöta och snackade med mig om både Justin Bieber och One Direction! :)
 
Kan ju sammanfatta med att mitt humör varit upp och ner de senaste dagarna, men just nu är jag allmänt taggad på den här våren!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0