LOOOOOOV!!

Så underbart, är extremt skoltrött så ska bli härligt att bara ta det lugnt och träffa komisar. Har dock en den plugg över lovet, men det lär jag nog skjuta upp några dagar i alla fall haha.
 
Slutade tidigare idag, men åt ändå lunch med några från klassen. Bland annat Mark. Det var väldans intressant faktiskt, jag, Mark, Louise och Agnes hade djupa disskusioner hela lunchen om klassen. Vilka som har magrutor och inte, skvallen om klassens par, hur killarna är med varandra osv. Fun!! Jag älskar typ skvaller haha, tror inte det är en bra egenskap men whatever. Kul är det. Förövrigt så åt vi på vegetariska Chutney, där man alltid ser kändisar oc idag var inget undantag. Kunde dock inte komma på vart jag känner igen honom ifrån...?
 
Tog en sväng på stan sen i jakt på en kjol som bara fanns i L. Så tar det en annan dag. Ikväll blir det middag med farmor. Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0