MY FEELINGS ARE ALL OVER THE PLACE

Du är den första jag tänker på när jag vaknar på morgonen och den sista jag tänker på innan jag somnar på kvällen. Jag längtar tills varje tillfälle jag får träffa och prata med dig. Jag ler för dig, om du bara visste.
Och jag frågar mig själv, när hände detta?
 
Detta måste vara den tråkigaste lördagen i världshistorien. Har bokstavligen inte gjort något annat än pluggat. Svenska, geografi, idrott, biologi... Herre gud, vill skolan döda oss lagom inför påsken eller? Dessutom är Fanny sjuk så det är tyst och tråkigt här hemma. Längtar tills imorn, komma iväg och träffa kompisar + träna. Jag skämtade inte i förra inlägget, i veckan har jag verkligen längtat mer till träningen än till helgen eller lovet. Vad händer? Nej nu ska ja ta tag i det sista så jag kan slappna av ikväll. Puss hej.
 
Jag i Madrid i höstas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0