SÅ JÄVLA BRA

Guld i fristående, brons i tumbling och pokal för att vi var totalvinnare av 12 lag. Vi är så jävla bra!
 
Igår tävlade jag och mitt lag i Hammarby Trupp Cup, i Enskedehallen vilket kändes jättekonstigt eftersom det är min skolidrottshall haha. Men det var en helt awesome dag!! Vi tog guld i fristående, vilket vi förtjänade stort, det var det bästa vi gjort. 10,45 poäng av 12,00 möjliga, de sa högt på prisutdelningen att det är ett fantastiskt resultat. Åh, jag kan inte beskriva vår lycka när vi gick upp för att få medalj! Det roliga var att när dom ropade upp brons och silver innan så klagada vi jättemycket på hur dom hade dömt, vi fattade ingenting. Men när vi fick guldet ångra vi oss, jättebra dömt haha!
 
När det kom till tumbling och hoppresultatet hade jag totalt slutat lyssna, för enligt oss själva gjorde vi alldeles för många missar på de grenarna. Men vad tror ni händer? Vi fick brons i tumbling och kom fyra i hopp! Helt sjukt, snacka om chock. Medalj i fristående hade jag liksom hoppats på, men jag hade verkligen inte förväntat mig någonting i tumbling! Happy suprise!
 
Och utöver våra två fina medaljer vann vi även hela skiten och fick pokal för totalvinsten. Såååå braaa. Normalt brunar vi bli asirriterade på de lag som får flera medaljer och beter sig som om de vunnit OS, men nu var vi precis likadana haha. Överlyckliga, åh.
 
Andra detaljer från dagen: Kramade Rasmus, stukade tårna, fick reda på att Rasmus kan sjunga (!!), åkte hem komunalt från Gullmars iklädd beiga tights (inte lite utstirrade, haha). Innan jag tävlade själv satt jag även domare för Medelklassen, superspännande men stört svårt. Sammanfattning: BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE!
 
Haha älskar att David är med på den här sista bilden.... Vi mötte honom och hans nya lag, och vi krossade dom!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0