SJUK LÄRARE = EN LEKTION

Godmorgon!
 
Detta är en bra morgon. Varför? Jo för att vi fick precis mail om att våra lärare är sjuk! Vilket betyder att vi bara har en lektion idag, som är på eftermiddagen. Vet inte när det hände, men plötligt är min skola fett chill. Tror det beror på ett byte av lärare; från världens seriösaste till världens flummigaste och sjukaste. Najs.
 
Igår var jag i alla fall inne i stan tillsammans med Malin och Emma B för att köpa friståendetights till truppen! Var på Dans&gymshop, typ värsta balettaffären. Tight fick vi med oss iaf, så nu blir vi helsvarta på friståendet! Sedan åkte vi direkt till barngympan för att köra volte med barnen. Och jag märker mer och mer hur spridda de är både rent kunskapsmässigt och mognadsmässigt.. Vissa kan inte göra att ljushopp medan andra gör sträkt volt. Hm.
Därefter tränade jag själv också, vilket gick helt okej! Tävling nästa helg, gäller att fokusera nu alltså. På tal om tävling, har insett at gruppen borde vara glad at jag finns. Jag är typ den enda som faktiskt går in och läser kraven osv som finns angående tävlingen, så utan mig hade vi väl gjort helt onödiga varv haha. Stjärna i kanten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0