AKTIV HELG

Tjenamors! Känner att jag verkligen inte  hänger med i det här med att blogga dagligen, men that's life lixom. De här veckorna är så sjukt stressiga så tiden existerar inte.
 
I fredags var jag i alla fall hos Ebba på tjejmiddag för att fira henne. Mötte först Malin och Emma i Tumba och köpte present, sen mellanlandade jag hos Malin innan vi åkte ut till Ebba i Rönninge. Det var jättekul iaf, det var vi och Lovisa. Grillade och gjorde god mat, sen grilla vi jättemarchmallows och snackade osv. Drog dock hem tidigt eftersom...
 
.. dagen efter gick jag upp kl 05.15. Fatta, kvart över fem en lördag, inte ok asså. Men vi skulle tävla med ena barngruppen ute i Bålsta, så det var bara att stiga upp! Tävlingen var den seeegaste jag varit med om, och delvis pga rastlösheten/icka koncentrationen så blev resultatet inge vidare det heller. De kom sist i hopp, 12/15 på matta och 7/10 i fristående. Det irriterande där var att det gjorde det skitsnyggt och hade bra B poäng (utförande) men dålig A poäng vilket förmodligen är med mitt och Emmas fel typ. Fett irriterande, annars hade det kunnat på medalj.
 
På lördag kväll åkte jag in till stan med pappa, Fanny och Nilla och vi åt på en japansk restaurang för att fira mig. Är hos mamma på min födelsedag och efter så aa. Men det var supermys iaf! Fick ett silverarmband och ett halsband i vitt guld. Lovely.
 
Idag då... Borde ha pluggat betydligt mer än vad jag gjort men nej nej. Vet inte vart tiden försvann. Avslutade med träning med tjejerna iaf, min egna träning var inställd buhu. Ingen tränare kunde komma, lovar att Rasmus var för bakis haha.. Standard!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0