BRA TRÄNING

Tjena!
Kom hem från träningen för ett tag sedan, riktigt skönt att komma dit efter en rätt så seg dag hemma (ja jag var ledig). Träningen var faktiskt jätterolig! Körde ändå en del saker som inte är mina favoriter och tränade en hel del springteknik.. Jag har alltid sprungit för långsamt och bara gått på teknik, men när vi siktar mot RM2 är det dags att kombinera god teknik med mycket fart! Sen i slutet körde vi lite roliga vighets och styrketester. Vann på vigheten hehe! Stod på en pall och böjde oss ner så långt vi kunde, nådde 29 cm under pallen jag stod på. Nuddade alltså golvet när jag stor på en typ 30 cm pall! Sen behöver vi ju inte bry oss om att jag va sämst på 90 grader och på situps från knäväck haha.

Och vet ni vad jag insåg... Eftersom jag inte kan komma på träningen på söndag är det sista gången jag ser alla imorn! Och ja, jag syftar då mest på Rasmus hehe. Huuuur ska jag överleva??? Försöker få in sommarträning, och ja anledningen är ju då inte bara för att jag vill träna mer haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0