DAGARNA SOM PASSERAT

Sååååå nu har jag tid att blogga!! Får väl helt enkelt ta igen det jag missat - detta kan bli långt!
 
Onsdag - På morgonen (hade sovmorgon) så kom Annie över till mig!! Hon kom hem tillfäligt från Spanien, så det var superkul att ses. Sedan var det vanlig skolodag med prov och grejer, men därefter blev dagen bra på riktigt. Efter skolan mötte jag upp Annie, Fanny och Alicia och vi åkte till Friends Arena och One Directions Take Me Home-tour! Alltså, det var magiskt. Så himla bra. Hade superbra platser för att vara på läktaren och det var så himla bra stämning. Alla, incluseive vi såklart, hoppade, sjöng med skrek och aa ni vet, var så där allmänt fangirliga, fast utom det jobbiga biten när folt grinar och bokstavligen panikar. Så det var bäst!! Träffade massa andra där också, tjejer från träningen bland annat. Haha, hälften av vårt lag var där och tittade... Det säger en del.
 
Torsdag - Hm, minns inte riktigt den här dagen? Var mest hemma och solade och njöt av vädret. Cyklade även ner till Tumba och köpte underkläder + bikini hehe. På kvällen grillade jag hos Annie, kollade på One Directions dokumentär och sedan sov jag där. 
 
Fredag - Åkte in till stan med Fanny, och sa hejdå till Annie som åkte tillbaka till Madrid på lördagen. Det var stört mycket folk i stan, men till slut fick vi en plats på trappan under träden i Kungsan där vi satte oss och åt donken haha. Men det var mysigt! Sedan hade vi genrep inför föreställningarna!
 
Lördag + Söndag - Tar båda dagarna tillsammans då de var i stort sätt likadana. Båda spenderades på Hallunda Riksteater där det nu äntligen var dags att visa upp våran produktion! Hade totalt tre före ställningar, där alla gick rätt bra för dom flesta. Mittenföreställmningen var dock sämst som vanligt haha, brukar va så. Men det var stört kul!!  Människorna där är så underbara, fast jag inte ens känner hälften av dom så saknar jag alla redan. Och flera ska sluta för att dom är för gamla, buhu... Men så länge Johan är kvar så överlever jag, haha! Har förresten låtarna från showen på repeat i huvudet och kan inte rikigt ta mig tillbaka till världen som inte är Romeo och Juliet på en scen. Och för att inte tala om mitt ansiktsfärg - den existerar igen efter att ha dolts under vitt smink hela helgen! Hahah.
 
 
Japp, som jag trodde, detta blev stört långt. En liten sammanfattning på ett par ord skulle kunna vara: One Direction, bästavän, föreställningar, Romeo och Juliet och LYCKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0