DREAMS

Vet ni vad jag kom på? Jag har ju inte skrivit om mima drömmar på länge!! Minns ett par stycken från den senare veckan iaf, so here we go!

• Jag och mitt lag skulle baka och fixa för några indianer eller nåt. Tydligen hade vi gjort fel, men när instanserna kom tillbaka och klagande (de kom i kanot) så bar bara jag och Rasmus kvar typ. Så vi gjorde om alla kakor bara bi två, och han var supergosig och vi myste medan vi bakade haha. Åh. Berättade faktiskt om denna dröm för Ramsus. Uteslöt dock gos-biten.

• Inaty drömde jag att Kim (en tjej i Salem) skulle sätta upp mitt hår i två toffsar. Hon råkade typ klippa av en liten del an ena tofsen, och då var vi tvungna att klippa hela kort! När det var i två höga toffsar verkade det blivit superkort men när jag släppte it set var set lite längre än axlarna och faktiskt jättefint. Skulle man våga klippa kortare..? I så fall efter sommaren tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0