EN SÅN DÄR LISTA

Insåg att det var hundra år sedan jag gjorde en sådan här lista, och så såg jag att mi vän Pegah lagt upp en så jagh tänkte varför inte! Here we go.
 
  • 1: Full name Vera Linn Belaieff
  • 2: Age 18 om exakt 17 dagar (31 maj)
  • 3: 3 Fears Spindlar, göra mig riktigt illa (typ dö när jag landar på träningen, fyy) och stora fåglar.
  • 4: 3 things I love garvattacker, nya underkläder, massage.
  • 5: 4 turns on alltså om han kan sjunga/spela gitarr så är det ett gigantiskt plus, annars faller jag ofta för brunt, lite långt lockigt hår, och så gillar jag ryggmuskler, typ snygga skulderblad haha, och sen typ fina ögon med långa ögonfransar.
  • 6: 4 turns off FÖR bra självkänsla, kombinationen superblek/smal/smutsblond, när någon luktar äckligt och sen fula tatueringar (typ cheast tatoos, euw).
  • 7: My best friend Annie,  Jim och även  min syster Fanny.
  • 8: Sexual orientation De som känner mig (vilket ni ju gör) vet att jag faller för vare och varannan kille som går förbi sååå.. hetro haha.
  • 9: My best first date Här blev det awkward, för har ju aldrig direkt varit på nån dejt direkt hehe.
  • 10: How tall am I 1.66 typ (jag vet, superlång!!)
  • 11: What do I miss bästavännen.
  • 12: What time were I born typ kl 1 på dagen.
  • 13: Favourite color har alltid gillar mörkgrönt och orange.
  • 14: Do I have a crush Hehehehe, ja. När har jag inte?
  • 15: Favourite quote hittade en ny idag faktiskt! "Music is what feelings sounds like"
  • 16: Favourite place Framför fönen och spegeln i hallen hos mama typ haha. Och Leksand.
  • 17: Favourite food pappas dillkött är ju en barndomsfavorit. Men typ grillat också.
  • 18: Do I use sarcasm joo då det händer ju rätt ofta ändå
  • 19: What am I listening to right now The moment I said it - Imogen Heap
  • 20: First thing I notice in new person Ögonen och håret typ.
  • 21: Shoe size 38/39 beror på skorna.
  • 22: Eye color gröna!
  • 23: Hair color brunt/mörkbrunt.
  • 24: Favourite style of clothing ehm jaa du.. olika dag till dag, ena dagen älskar jag stilrent, andra dagen lite mer hipster eller gulligt eller tufft typ haha. Vet inte.
  • 25: Ever done a prank call? Jaaa men det var ett tag sen!
  • 27: Meaning behind my URL ehm, typ veralinn? mina namn?
  • 28: Favourite movie Alltså, Harry Potter slår ju allt.
  • 29: Favourite song För tillfället så Seven Devild med Florence and the Machine.
  • 30: Favourite band One Direction, daah?
  • 31: How I feel right now sötsugen typ.
  • 32: Someone I love familjen, inklusive Fleecan (och totte och texas då)
  • 33: My current relationship status Single som alltid haha
  • 34: My relationship with my parents bra, bättre med mamma än pappa dock!
  • 35: Favourite holiday Julen är ju supermys!!
  • 36: Tattoos and piercing i have har totalt 5 hål i ögonen, inget mer.
  • 37: Tattoos and piercing i want vet inte om jag vill, har inget speciellt i tanken iaf.
  • 38: The reason I joined Tumblr för att kunna stalka One Direction lite mer hahaha
  • 39: Do I and my last ex hate each other? Kan inte direkt komma ihåg vem den sista va, förmodligen Jonte. Har ingen kontakt alls. Jim däremot är ju min bästa vän. ovh vi va ihop i 4 år som små.
  • 40: Do I ever get “good morning” or “good night ” texts? acv Fanny hahaha, sove rpå olika våningar så ibland checkar vi om den andra är vaken!
  • 41: Have I ever kissed the last person you texted? Cajsa? Nope!
  • 42: When did I last hold hands? Jaa du... med en kille vet jag inte? Minns att jag höl max hand när vi va på g för 100 år sedan, men sedan dess har jag väl hållit i kompisars händer typ.
  • 43: How long does it take me to get ready in the morning? kan säkert vara snabbare, men går alltid upp 1.15 timmar innan bussen går! Har hört att jag tar lång tid på mig med mascaran iaf haha.
  • 44: Have You shaved your legs in the past three days? Ehm... Nej. Eller? Minns inte! Tror jag gjorde det i lördags?
  • 45: Where am I right now? Hos pappa.
  • 46: If I were drunk and can’t stand, who’s taking care of me? Någon som bryr sig antar/hoppas jag.
  • 47: Do I like my music loud or at a reasonable level? inte FÖR hög, har typ redan tinitus hah.
  • 48: Do I live with my Mom and Dad? Jaa, eller de är skilda och pappa har ny tjej, men bor två veckor i taget hos båda.
  • 49: Am I excited for anything? att fylla 18!!! och sen sommarlovet, och mindre saker so tävlingar osv.
  • 50: Do I have someone of the opposite sex I can tell everything to? Jim, bästa Jim.
  • 51: How often do I wear a fake smile? när jag inte gillar personen jag pratar med haha.
  • 52: When was the last time I hugged someone? kramade pappa imorse minns jag, sen tror jag jag krama Cajsa när vi sa hejdå?
  • 53: What if the last person I kissed was kissing someone else right in front of me? Ehm, vem det nu var? Tror ärligt talat den senaste var någon random människa nånstans hehe.
  • 54: Is there anyone I trust even though I should not? Joo då, det finns det nog! Max kan va så ibland..
  • 55: What is something I disliked about today? allt plugg haha
  • 56: If I could meet anyone on this earth, who would it be? alltså, hade jag fått träffa och prata med killarna i One Direction hade jag typ avlidit. Så aa nån av dom!
  • 57: What do I think about most? allt som har med gymnastiken att göra brukar cirkulera i huvudet på mig!
  • 58: What’s my strangest talent? Ehm.. kan knäcka näsan typ haha, "röra" på skinnet på huvudet... HAHA.
  • 59: Do I have any strange phobias? Nja inte direkt.
  • 60: Do I prefer to be behind the camera or in front of it? Gillar att fotas haha, om jag känner mig på bra fotohumör. Men gillar att fota också, mest andra personer i fina miljöer då!
  • 61: What was the last lie I told? sa till pappa nyss att jag visst pluggar jättemycket.. haha.
  • 62: Do I perfer talking on the phone or video chatting online? vanlig telefon är ju bra liksom.
  • 63: Do I believe in ghosts? How about aliens? Nja, kanske "andar" typ.. Och jaa det finns säkert liv nånstans i den gigantiska rymden!
  • 64: Do I believe in magic? Jag vill tro att Harry Potters värld existerar haha.
  • 65: Do I believe in luck? Jaa , guess so!
  • 66: What's the weather like right now? Får just nu solen från solnedgången i ögonen.
  • 67: What was the last book I've read? halvläste Pride and Predijuce på engelskan.
  • 68: Do I like the smell of gasoline? beror på!
  • 69: Do I have any nicknames? typ inte buhu... Veris hör jag väl ibland, och sen Luvan av pappa och grannen på landet haha.
  • 70: What was the worst injury I've ever had? Aldrig gjort något sånt *peppar peppar*.
  • 71: Do I spend money or save it? Olika i olika perioder, men är aldrig helt pank iaf!
  • 72: Can I touch my nose with a tounge? hahaha int epå långa vägar!
  • 73: Is there anything pink in 10 feets from me? jaa små rosa postitlappar överallt på skrivbordet.
  • 74: Favourite animal? Katter ät ju bäst.
  • 75: What was I doing last night at 12 AM? Sooov.
  • 76: What do I think is Satan’s last name is? Va?
  • 77: What’s a song that always makes me happy when I hear it? alla One Direction, eller GLEEs verisioner av typ allt haha. Åh Glee... <3
  • 78: How can you win my heart? Var dig själv (om jag gillar ditt jag så vinner du haha)
  • 79: What would I want to be written on my tombstone? Usch, vem planerar sånt?
  • 80: What is my favorite word? super, omg, fasiken, och i sms skriver jag ALLTID haha.
  • 81: My top 5 blogs on tumblr ingen aning.
  • 82: If the whole world were listening to me right now, what would I say? Oj nej vilken läskig tanke!!
  • 83: Do I have any relatives in jail? nope.
  • 84: I accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what’s even cooler is that they endow me with the super-power of my choice! What is that power? hahahaaa??
  • 85: What would be a question I’d be afraid to tell the truth on? vad jag tänker om människor.
  • 86: What is my current desktop picture? på ena datorn en sommarbild på mig haha, och på denna en mixa av olika inspobilder!
 
 
KLAAAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0