NÄR LIVET ÄR SOM BÄST. not.

Jag tänker börja detta inlägg med att hata lite på skolan. För alltså, VARFÖR lägger man alla jobbiga nationella prov och shit i sluter av terminen?? När man är som mest skoltrött och inte vill nåt annat än att ha sommarlov. Och inte kan man slappna av när ett prov är kvar inte, nej, då är det fortfarande 50 prov kvar. Bajs på det här.

För övrigt så var jag och fixade pass igår efter skolan. Bilden + namnteckningen blev självklart förskräckligt fula, men allt är bättre än förra bilden haha. Sen tänkte jg åka till hallen men eftersom det tåg så lång tid hos polisen så hann jag inte. Missade därav ett tillfälle att se min älskling. Haha åh. Och snart är det lov och vi lär inte ses förrän i höst pga att jag är så feg och inte vågar fråga honom. Älska livet just nu alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0