KOMIPIS DET GÅR BRA NU

Alltså jag är typ glad. Okej det där lät konstigt men jag är glad på ett sätt som jag inta varit på ett tag. Mitt liv har liksom löst sig, på det mest perfekta sättet. Mitt killproblem är som bortblåst och jag har insett att det är hur mysigt som helst att sova två i en säng. 
 
Igår var jag på MMTV gala i Broängen, vilket var kul! Sjöng Om sanningen ska fram med Max, och det var ju speciellt haha. Tror det var underhållande i alla fall! Alla andra var grymma i alla fall. Delade bort med Max och Alex, men när dom var uppe på scen hela tiden hänge jag med några nior haha. Alex var typ fett känd och poppis bland alla. Och jag såg ut som en skolflicka lol. Bilder kommer förhoppningsvis upp senare! 
 
Idag vaknade vi här och åkte in mot stan, jag träffade Olga och vi gick på Saco-mässan. Kaos alltså, gymnasiemässan all over again. Men rätt intressant ändå! Sen lunchade jag med Alex innan jag åkte hem. För jag är ju ledig idag nanananana. BATMAN! Lol. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0