MIN INRE FASHIONISTA

Alltså, dags för ett inlägg med det blandade temat egoism/ångest. Satt och tittade igenom arkivet på min denna och min andra blogg (lol) och insåg detta faktum: Om jag haft pengar hade jag typ kunnat ha världens coolaste kläder. Tittade på alla mina klädkollage jag gjort och lagt upp och alltså ge mig allt!! Varför måste kläder va så dyrt? Varför kan jag inte ladda ner kläder typ? Så mycket mer värt än att ladda ner film osv ju... Älskar kläder och olika stilar, kan klä mig heelt olika dag till dag, och om jag varit rik hade skillnaden förmodligen varit ännu större. Jag menar kolla dessa exempel, jag älskar alla! Kan inte välja om jag så var tvungen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0