MITT PROBLEMLIV

Det är skola igen och det snurrar kanske ännu mer tankar i mitt huvud nu än innan lovet. Jag menar, nu ser jag ju Mark hela tiden i skolan. Och ja, mitt hjärta slår typ 20 extra slag varje gång. Samtidigt har Alex skrivit, vilket känns bra. Men kanske bäst eftersom jag då inte känner mig lika elak längre. Och visst saknar jag honom och det vi höll på att bli, men kanske mest den sista delen av det. Vad vi höll på att bli, sen att jg hellre vill ha det tillsammans med mark.... Alltså förstår ni var jobbigt att leva med min hjärna. Detta suger, vet aldig vad jag vill eller vad som är rätt eller fel. Skrev en dikt om det idag på lektionen haha, enjoy. 

En splittrad tvilling
Tankar åt två olika håll
Två vägar att gå


HAHAH lol vilken seriös poet jag är. Not. Hejdå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0