BÄSTA VECKAN <3

Alltså, världens bästaste vecka i Grekland!
 
Orkar inte skriva allt pga ni som läser var antingen med på plats eller kommer få höra alla storys ändå så. Men en sak kan jag ju nämna. Allt var frid och fröjd i klassen hela veckan trots att vi var uppdelade i två grupper typ (vår grupp är bäst, just saying), men sen sista dygnet så kaosar allt. Stämningen nu alltså, jag känner att jag imorgon inte vill bli lämnad själv haha. Särskillt inte med Jennifer.. Lär bli styckad typ. Nej men ja det "hände" lite saker och risken för tredje världskrigets utbrott steg plötsligt väldigt snabbt haha. Pegah lovade mig att vi ses i Stuvsta imorn, no way att jag åker själv och riskerar att träffa de andra pendelåkarna. Fortsättning följer, haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0