FREDAG LÖRDAG SÖNDAG

Oj oj nu har jag ju inte uppdaterat er något om helgen alls! Inte för att det hände så mycket som jag hoppades på men aa. I fredags var jag i alla fall hemma hos Alex i Märsta för första gången. Det var kul, vi åt och spelade in lite och så... Men nej inget mer. I lördags firade vi Max som fyllt 18, det var jättekul! Först middag hos honom med ca. 10 pers och sedan utgång, till Magenta. Då var Alex också med så det var nice. Inget hände dock, vi fick oplanerat sällskap till tåget av två andra kompisar.. Så ja. Men han är så söt som alltid frågar om jag kom hem ordentligt osv! Naw. I söndags gjorde jag inget speciellt, standard söndag bara med plugg och träning. And that was my weekend!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0