HALLOWEEN PÅ COLLAGE

Heejsan det va ett tag sen!
Just nu sitter jag på pendeln på väg hem från Cajsa där jag sov "inatt". Snarare imorse haha. Vi va ute på collage igår, tillsammans med hennes kompisar och katta och hennes kompis. Träffade även Sara och Jennifer från klassen vilket var lite småstelt, särskilt med tanke på att jag då under tiden chattade med mark hehe. Men det var en helt okej onsdagskväll i alla fall! Inte jättekul människor på collage men lokalerna var nice osv. Efter det drog vi hem till Tor (yeey jag fick träffa honom haha) och det skulle va efterfest men vi bara chilla typ. Asrandom at ät jag va där, med bara Cajsa, Tor och två andra killar haha. En av dom var Anders, äntligen fick jag rädda honom haha. Han va lite speciell men aa skön antar jag. Tor och Cajsa verkar skitsöta i alla fall! Kom hem till Cajsa vid 6, då hennes föräldrar gick upp hehe. Så nu är jag med andra ord väldigt trött! Puss och godnatt typ. 

Lol detta va förresten mitt smink igår! Fikade bilden men va extremt stressad då hann inte ta ordentliga :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0