JAG ÄR EXPERT PÅ ATT UPPREPA MIG, JA

Tjeena!
Måste bara börja dett inlägg med.. Vet ni var jag insett? Det är ju typ mycket roligare att INTE blogga så mycket personligt om sitt liv egengligen! För då får man typ mindre att prata med sina kompisar om. Om jag skriver allt jag gjort i helgen, detaljer från när jag var med Alex igår till exempel eller hur tävlingen idag var osv, då kan jag ju inte berätta det för mina kompisar face-to-face liksom? Eller klar jag kan, men har de läst det här redan så blir det ju inte lika kul haha.. Så aa. Kommer säkert inte sluta skriva ändå för det är kul att skriva också, men ni fattar! Kommer inte direkt skriva mer än jag gör nu i alla fall.
 
Men tävlingen idag var rätt kul i alla fall, inga medaljer och vet inte placeringen än men ändå, det är kul att tävla. Min helskruv blev dålig så jag ramlade, jäkla nerver haha.. Annars är jag rätt nöjd med min egna prestation i alla fall! Men vi chansade lite idag och körde svårare övningar som vi kanske egentligenbehöver träna lite till på. 
 
Snabbt om i fredags också då, bara för att. Jag var hos Alex, vi åt mat och tittade på Skattkammarplaneten (heter den så på svenska ens?). Men det var trevligt i alla fall!
Puss o hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0