KORT HÅR OCH PENDELTÅG

Rubriken beskriver typ min dag haha. Har åkt pendeltåg fram och tillbaka hela dagern känns det som; hemifrån-universitetet, universitetet-huddinge, huddinge-årstaberg och årstaberg-tumba. Allt detta resande eftersom jag på långlunchen drog till David i Huddinge för att klippa mig. Han går på frisörlinjen på Sjödal så passade på att klippa mig för 90 spänn! Värt. Bler rätt mycket kortare än planerat, klippte nästan 2 dm säkert, men ändå nöjd! Det blev så fräscht och fint och nytt haha. Sen trodde jag ju då att jag skulle tillbaka till skolan igen, men nej... Lektionen va inställd så jag vände och åkte hem. Ville inte ens sluta så tidigt pga nu kunde jag inte ta samma tvär som min framtida man. Buhuuu. Och nästa vecka kan jag ju inte heller, är i Usa. Så det blir en lång väntan, om jag nu någonsin kommer se honom igen haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0