plus minus noll

Alltså denna helg går SÅ snabbt. Har varit i full gång hela tiden, knappt varit hemma eller tagit det lugnt alls så timmarna bara rinner iväg.
 
Igår efter skolan mötte jag i alla fall upp ett gäng från sommarjobber! Vi fikade på Gunnarssons för de pengar vi tjäna ihop när vi sjuöng på gatan i sommras, asså ni skulle sett allas miner när vi hällde ut högen med enkronor/femmor/tior/tjugor på bordet och fördelade. Sen gick en uteliggare förbi utanför och såg alla pengar och kom in och tiggde, då gömde vi pengarna och ba, sorry, vi har inga kontanter på oss. LOL. Var i alla fall roligt att träffa alla igen! Vissa roligare än andra dock. En tjej som jag stör mig lite på, snäll osv med typ jobbig bara. Åkte hem sen och hann vara hemma i typ 40 min innan jag tog tåget tillbaka till stan.
 
Då väntade det middag på Jensens med några kopisar från träningen. Supermysigt! Allså deras favoritsås, underbar. Snackade en massa skit och hade det allmänt bra förutom asotrevlig servitris som hatade oss. Skulle egentligen hem till Ebba sen för film + godis osv, men blev att åka hem för att få några timmars sömn istället.
 
För idag var det jobb som gällde. Fett ovärd dag dock! Jag och Olga jobbade alltså i Globen. Jobbade först 9-12 och sen åt vi lunch på Jensens (igen hahaha) och körde en pluggfika innan vi var tillbaka i GLoben vid 4. Då jobbad evi ett par timmar innan vi fick ledigt i en timme vilken vi spnederade i en soffa i mörkret med ljus, asmys. Sen kom dock the bitches osv och va störiga... Jobbade en timme till och sen fick vi dra vid 8 iställer för typ 2 på natten så det va skönt.
 
Har dock insett att jag tjänade bara typ 500 spänn så denna dag var väldigt ovärd. Mark jobbade ju inte ens så haha. Och 500 kronor har jag typ ändå gjort av med på mat/fika/godis i helgen så blir väl plus minus noll. Värt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0