studentklänningar och sjuka drömmar

Det här med studentklänningar hit och studentklänningar dit håller på att döda mig! Har hittat fler fina klänningar som jag skulle kunna tänka mig betställa men sen är det alltid nåt som är fel. Finns inte i rätt storlek, tillkomer en jäkla massa frakt och tullavgifter, omatchar studentmössan, för vanlig.... Gaah, panik!! HAr hittat en som jag verkligen är KÄR i men nej nej den finns inte i rätt storlek + att sidan har dålig kritik från många + att det beställs från Usa så tullen blir jättedyr osv osv. Älskar livet som fattit student, typ bokstavligen haha.
 
En helt annan sak. Drömde en jätteweird dröm inatt. Drömde att Pegah typ hade middag/fest eller nåt och hade bjudit de flesta tjejer från klassen utom mig och sen hade hon dessutom bjudit Annie och Max för hon ville lära känna dom. Och inte mig!! Och så hade alla hållt detta hemligt för mig och när jag fick reda på det blev jag så jäkla sur på alla inblandade och jag vaknade typ av ilska haha. SÅ, never forget to invite me, eller nåt sånt! Lolz.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0