back to reality

Hello peeps!
 
Idag var alltså första dagen i skolan efter lovet och jag känner redan att jag är helt inne i och är helt uppslukad i vardagen. Det var liksom pang på med allt, rivstart med två timmars fysik följt av samhällseximination.. Och nu ikväll har jag varit i hallen och haft provintagning med nya gymnaster. Kräsen som jag är så tog jag dock inte in någon till m in grupp för dom var inte tillräckligt bra haha :))
 
Imorgon är en fett jobbig dag. Först och främst ska vi få tillbaka resultatet på tentan vi gjorde innan jul, sen har jag låååång hål och så boksamtal, vilket i sin tur leder till att jag missar en specialträning med löpteknik vilket jag verkligen skulle behöva då mina tänare ALLTID klagar på hur jag springer hehe... Så vet ej hur det ska lösas, tar det när det kommer typ antar jag! 
 
Nej nu ska jag dricka te och se om Thor (Cajsas boyfriend) har uppdaterat nåt på hans famlijs blogg. Byee
 
lol på denna bild, från julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0